Vážení zákazníci, radi by sme vás informovali, že naša predajňa slúži výlučne na vyzdvihnutie objednávok. Priamo na predajni už nebude možné nakúpiť. Tímto způsobem se snažíme zajistit maximální servis a nákup z pohodlí vašeho domova. Ak si u nás objednáte tovar online, môžete si ho pohodlne vyzdvihnúť v našej predajni v vopred dohodnutom čase. Prajeme vám príjemný nákup a tešíme sa na vašu návštevu!
Pred návštevou vyberajte tovar na eshope a my vám objednávku radi pripravíme v čo najkratšom čase.
TIP: Před návštěvou vyberte zboží na eshopu a my Vám objednávku rádi připravíme v co možná nejkratším čase. Na email Vás budeme informovat, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
* Pokud nevyhovuje čas vyzvednutí, kontaktujte nás telefonicky a domluvíme se na vyhovujícím čase.
* Pokud nejste schopni objednávku provést, nebo se potřebujete na zboží pouze podívat, kontaktuje nás emailem nebo telefonicky
Naším hlavným dôvodom na zmenu prevádzky predajne, bolo uvedomenie si, že aj napriek obrovskej škále sortimentu, ktorú ponúkame, sme boli schopní zákazníkom predstaviť len zlomok našich produktov. Tým jsme také zákazníkom odepírali možnost objevit presné a kvalitní výrobky, které by mohly splnit jejich potřeby.
Ak nám prinesiete už napísaný zoznam položiek, najlepšie s kódmi produktov, tovar vám vyhľadáme v sklade a pripravíme na pult.
Počítajte s tým, že príprava tovaru podľa vášho zoznamu zaberie čas, a že to bude zaradené do poradia podľa toho, koľko objednávok z e-shopu bude práve vo vybavovaní.
Zlučovanie a dodatočná úprava objednávok
Každá jednotlivá objednávka, odoslaná do nášho systému, je krátko po prijatí odovzdaná našim kolegom, ktorí sa plne venujú jej čo možno najrýchlejšej kompletácii a následnej expedícii. Objednávky preto z technických dôvodov bohužiaľ nezlučujeme a nie je u nich možná ani dodatočná úprava, teda vždy každé uskutočnenie objednávky starostlivo zvážte!
Problémy pri platbe vašej objednávky
Ak nastane nejaká komplikácia pri platbe vašej objednávky, napríklad z výpadku internetu, prosím neobjednávajte znova a ihneď nás kontaktujte na telefónnom čísle, alebo cez email.
Problém hneď vyriešime. Objednávka by sa nám mohla napríklad duplikovať.
Nedorazilo Vám potvrdenie objednávky na email?
V prípade, že vám nedorailo potvrdenie na email z vašej objednávky, prosím o rýchle kontaktovanie našej podpory. Problém samozrejme hneď vyriešime.
U zásielkovne nie je možné platiť dobierku kartou
Skrze vysoké poplatky nemožno u zásielkovne platiť dobierku kartou - v prípade, že vyberiete pobočku, kde je možné platiť iba kartou, bude zásielka zaslaná na iné miesto blízko vášho odberového miesta.
Vybavenie objednávok
Objednávky zasielame v rozmedzí 1-10 dní podľa množstva objednávok.
V prípade. že na svoju objednávku z akéhokoľvek dôvodu sa ponáhľate, prosím uveďte túto informáciu do poznámky.
Všetky emaily ( dopyty, informácie, otázky ) vybavujeme v časovom termíne 7 dní.
Dárkový poukaz
dárčekový poukaz lze uplatniť iba pri zadávání objednávky
Nárok na náhradu škody
Pred odoslaním objednávky súhlasíte s tým, že sa nám v prípade neprevzatia objednanej zásielky zaväzujete uhradiť všetky náklady s tým spojené, tj náklady na zabalenie, odoslanie a vrátenie neprevzatej nepoškodenej zásielky (vrátane prípadnej zmluvnej pokuty), a to z dôvodu o porušení kúpnej zmluvy podľa zákona č. 89/2012 Zb., Občianskeho zákonníka, súvisiaceho s nárokom na náhradu spôsobenej škody