MEGA VÝPRODEJ JE TADY, NAJDI SI MODEL ZDE
Zlučovanie a dodatočná úprava objednávok
Každá jednotlivá objednávka, odoslaná do nášho systému, je krátko po prijatí odovzdaná našim kolegom, ktorí sa plne venujú jej čo možno najrýchlejšej kompletácii a následnej expedícii. Objednávky preto z technických dôvodov bohužiaľ nezlučujeme a nie je u nich možná ani dodatočná úprava, teda vždy každé uskutočnenie objednávky starostlivo zvážte!
Problémy pri platbe vašej objednávky
Ak nastane nejaká komplikácia pri platbe vašej objednávky, napríklad z výpadku internetu, prosím neobjednávajte znova a ihneď nás kontaktujte na telefónnom čísle, alebo cez email.
Problém hneď vyriešime. Objednávka by sa nám mohla napríklad duplikovať.
Nedorazilo Vám potvrdenie objednávky na email?
V prípade, že vám nedorailo potvrdenie na email z vašej objednávky, prosím o rýchle kontaktovanie našej podpory. Problém samozrejme hneď vyriešime.
U zásielkovne nie je možné platiť dobierku kartou
Skrze vysoké poplatky nemožno u zásielkovne platiť dobierku kartou - v prípade, že vyberiete pobočku, kde je možné platiť iba kartou, bude zásielka zaslaná na iné miesto blízko vášho odberového miesta.
Na predajni nenájdete všetok náš tovar
Vzhľadom k nášmu veľkému množstvu produktov, nemôžeme na našu predajňu vystaviť všetok tovar, preto pre tých, ktorí bývajú blízko alebo majú cestu okolo a chystajú sa nás navštíviť, odporúčame urobiť osobný odber objednávky. V prípade väčšieho odberu tovaru, nás kontaktujte a dohodnite si odber tovaru vo vami vybranom termíne. Potrebujeme krátky čas na nachystanie všetkých vašich objednaných. produktov..
Vybavenie objednávok
Objednávky zasielame v rozmedzí 1-10 dní podľa množstva objednávok.
V prípade. že na svoju objednávku z akéhokoľvek dôvodu sa ponáhľate, prosím uveďte túto informáciu do poznámky.
Všetky emaily ( dopyty, informácie, otázky ) vybavujeme v časovom termíne 7 dní.
Dárkový poukaz
dárčekový poukaz lze uplatniť iba pri zadávání objednávky
Nárok na náhradu škody
Pred odoslaním objednávky súhlasíte s tým, že sa nám v prípade neprevzatia objednanej zásielky zaväzujete uhradiť všetky náklady s tým spojené, tj náklady na zabalenie, odoslanie a vrátenie neprevzatej nepoškodenej zásielky (vrátane prípadnej zmluvnej pokuty), a to z dôvodu o porušení kúpnej zmluvy podľa zákona č. 89/2012 Zb., Občianskeho zákonníka, súvisiaceho s nárokom na náhradu spôsobenej škody